Sign In

Hot.like.fire

User Group
Trusted Members
Join date
7-Jun-2005
Last activity
11-Aug-2010
Posts
1272

Post History

Post
#430738
Topic
Last movie seen
Time

I watched Salt last weekend.  Considering I had no idea what it was about, other than guns, agents, blowing up things and starring Angelina Jolie... I actually really enjoyed it.  I enjoy action movies with a plot.

Still think she was sexiest as Lara Croft...

Post
#415037
Topic
Last movie seen
Time

I know this is girly, but I just watched The Other Boleyn Girl.

Before you start with the insults might I remind you of the cast...
Eric Bana- King Henry (where do I sign up for a guy like that? Hmmm)
Natalie Portman (total babe, how can we not love her after her SW days?)
Scarlett Johansson ( do I even NEED to say more?!)

This post has been edited.

Post
#415036
Topic
Hello!!
Time

Hey boys!

Yeah I have been totally MIA lately and it wasn't til Shim and I were talking about OT that I decided to log on and see what was new... apparently a LOT!

TVs Frink- Just to clarify, that while I am a science nerd at heart, I hardly meet hot/cute boys in science class... you should probably edit that to "bar or nightclub". Hahah, anyone that remembers the old me would know that to be true!

Warbler! Good to see you on here buddy!  I think I did go over to fanedit at some point but I wasn't posting nearly half as much as I did here.  I don't recall stirring up trouble, but that depends on what kind of trouble it was... care to fill me in?

And yes, we here in Canada go to University... isn't that right shim eh?
Sorry couldn't resist. :P

I do remember some of you, but I think I'll have to take down memory lane to remember some of you.

Dayv- you're still a personal favorite ;)

Post
#414616
Topic
Hello!!
Time

Hey Everyone!

So I was out for coffee today with Shimraa and we got talking about our usual "back in the day stories" and he brought up OT.  He then told me how he came on here recently, and it got me thinking "when's the last time I went on that site?"

WAYYY too long!  So I'm here again, saying Hi(!!!) to all those old-timers that used to be regulars when I was a regular. Perhaps you're still a regular.  Regardless...  What's everyone been up to?!?

Post
#260355
Topic
The Gaffer Tape Thread
Time
i've always thought you were cool gaffer. plus you're always nice
way to go for having your own thread. it's an exclusive club!
however i suggest that everyone make up their own threads... it's a free world baby!
Post
#260353
Topic
hot like fire thread
Time
how about you leave if you hate it sooo much luke. it's funny that you're a regular poster in this topic. cuz i know from experience that if a topic bores me or isn't interesting, i don't go lurking or posting in it....

what isn't said speaks volumes luke.
Post
#260352
Topic
hot.like.C3PX thread
Time
haha you guys make my day. lol i guess it's hard to detect sarcasm from posts on the internet....

wow C3PX i'm pretty jealous, you're looking really HOT in that picture. in fact i'm now green with envy because i've realized the sole purpose of this thread is to take away the attention of my thread with your arosing photos.... you BITCH.
Post
#259859
Topic
hot like fire thread
Time
oh, oops i hope i didn't insult those of you who are in college. or for that matter never made it to that.
Post
#259858
Topic
hot like fire thread
Time
i went to the pool and sat in the sauna for an hour, it's amazing how much you sweat in those things. apparently they are good for detoxification.
on another note i hate industrial chemistry.
and FYI it's university, not college. over here college is for the losers who couldn't get into university.
Post
#259857
Topic
hot.like.C3PX thread
Time
WOW a thread that was based on my life and speakings!! i feel like a celebrity because you guys talk about me 24/7. in fact one could almost compare me to paris hilton they way you guys go off. i'm soo glad you all love me sooo much
Post
#258681
Topic
hot like fire thread
Time
wow all this talk about me and i haven't even been around for a month!
i won't bore you all with my updates (although i think some of you do secretly enjoy them)
but today is SNOW DAY and school/universities have officially been closed. it's great cuz for the third day in a row i got a +11 hour sleep.
fabulous, absolutely fabulous! hope everyone is doing well on the forum! i'm going to make a snow family!
Post
#251087
Topic
hot like fire thread
Time
yeah i'm as tranny as they get. my perfect ass and breasts would ONLY be the results of plastic surgery, thus i am a tranny. who paid a LOT of money to get this body.

to the rest of you, your input was greatly appreciated. since the time that i posted that, he's been a little more obvious as to his intentions
Post
#250436
Topic
Where does your screen name come from?
Time
My screen name is my email, but it's also a nickname i've had since grade 8. It actually comes from the Mariah Carey song feat Old Dirty Bastard, "Fantasy" (a song we used to listen to pretty much ever day in grade 8 during lunch).

Old Dirty Bastard:
Ladies and gentlemen
Introducing the old dirtay doggy!
Here we go now raise the roof
Me and Mariah go back like babies with pacifiers
Oh dirt dog no liar
Keep your fantasy hot like fire
Jump jump!
Lemme see u do the stomp
Girls let me see you shake your rump
Fellas get it from the back and pop and lets do it, do it, do it, do it!
I'm a little bit country, I'm a little bit rock and roll
I done stoled yo soul
Big letters all big and bold
Old dirty bastard, that's what blows
Post
#250435
Topic
hot like fire thread
Time
OMG you guys are never gonna believe this. but friday night i was downtown with my friend (we were stalking her crush) and who do we see walking down the street? MY CRUSH. and it was actually an accidental run in! and so we all ended up hanging out downtown for a while (about an hour or so) and then my friend gave him a ride home. and then right before he was leaving and said bye, he turned to me and said "do you guys wanna come in for a bit?" me being a moron i said no cuz i had to get home and take the dogs for a walk (i was housesitting) and he was like "oh. okay then." now the question is, did he invite us cuz he was being polite cuz we drove him home, or was it cuz he wanted to actually hang out? i need some guy expertise here.
Post
#249420
Topic
hot like fire thread
Time
Originally posted by: dapawz
Originally posted by: Hot.like.fire
what on earth was the huge post about? i started reading it but my eyes got all blurry...
that guy on the bus reminds me of a time my friends and i went on the bus drunk. there was this total creeper who moved seats to come sit closer to us and in the end my friend scared the crap outta him. at one point my friend tracy was "like JT (we named him justin timberlake for kicks) are we making you uncomfortable?" and he was like "yeah kinda". then we'd laugh hysterical cuz he was a creeper who got creeped out by us. LOVES IT.


sounds like he wanted teh butt sechs with you. serious question, how old are you? your posts seem like you're too young to be drinking. seriously


I will be 22 in January. In five years time i'll be a Doctor. In 10 years time hopefully i'll have some brats i can call my own.
And yes my posts are pretty immature but it's my online personality on this site. If I suddenly became seriously you'd all think someone hacked into my account.

Now I have a new question.

Boys... is it creepy or cute when a girl stalks you cuz she has a crush on you? (and i don't mean the super creepy hiding in bushes, staking out in cars type stalking. I mean the 'running into him in the cafeteria' and "oh hey there didn't see you at the bus stop" type stalking.
Post
#246221
Topic
hot like fire thread
Time
what on earth was the huge post about? i started reading it but my eyes got all blurry...
that guy on the bus reminds me of a time my friends and i went on the bus drunk. there was this total creeper who moved seats to come sit closer to us and in the end my friend scared the crap outta him. at one point my friend tracy was "like JT (we named him justin timberlake for kicks) are we making you uncomfortable?" and he was like "yeah kinda". then we'd laugh hysterical cuz he was a creeper who got creeped out by us. LOVES IT.
Post
#246219
Topic
The X-Files - Worth Watching?
Time
OMFG i LOVED this show to death. i was soo excited when the movie came out that i dragged my boyfriend at the time to see it and he hated the show.
Post
#240095
Topic
hot like fire thread
Time
Originally posted by: Stinky-Dinkins
What the fuck is this, an elementary school cafeteria?

Hey Luke, tell Hot Like Fire to pass the ketchup packets. I know they're closer to her but, OH, I just can't talk to her right now!


the post was directed to luke. not you. and i wasn't telling you to tell him. i'm not 14 like you are. you believe everything on this forum revolves around you. this isn't a stinky-centric model of the universe you know.
To the top